Re: Foutmelding op website

In article <habay-64DB03.23235625052012@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>,
 habay <habay@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:

> Ik ook niet
>
> aan de OP: draai je wellicht een safari extensie die in de fout gaat?
>
> hb.

Het uitzetten van de extensies heb ik geprobeerd. Dat was/is het niet.
Ik weet intussen wel dat het privoxy is geweest die dit veroorzaakt, of
in elk geval mijn instellingen hiervan. Ik heb dit wel uitgezet, maar
blijkbaar niet in de juiste volgorde van andere mogelijkheden.

Probleem is dus opgelost.

Bedankt voor het meedenken.

--
MacBook Air 1.86Ghz Intel Core 2 Duo, OSX 10.7.4

comp.home.automation Main Index | comp.home.automation Thread Index | comp.home.automation Home | Archives Home