Re: Foutmelding op website

In article <bguvr7p04natq83fhic1v4252fv7ekfm91@xxxxxxx>,
 Edward <address@xxxxxxxxx> wrote:

> Slimmer dan jij in ieder geval. Want heeft een site met iPods en soort
> gadgets met satellietontvangst te maken? Helemaal niets.

Ik heb de posting inderdaad naar 2 nieuwsgroepen gedaan die verder hier
niets mee van doen hebben. Ik heb geprobeerd om mijn posting te
verwijderen, echter dat is niet gelukt.

Als jij nu zoveel slimmer bent, waarom antwoord jij dan naar die
nieuwsgroepen?

En wel mij beschuldigen van spammen. Terwijl ik helemaal niet veel post.

--
MacBook Air 1.86Ghz Intel Core 2 Duo, OSX 10.6.7

comp.home.automation Main Index | comp.home.automation Thread Index | comp.home.automation Home | Archives Home