Re: 31. Never yours when you choice an installer..

Shi!  You spee mie langwich! Tha goo, you hea me?  Cussoma na no wha he
doon, so prafeshena intaveen an tae cayah.  He na chaag much.  Mae foh goo
padnaship.  Alam go awf, prafeshena caw pleece an kech bah gie.  Eveebuddie
heppie.  Hoo hoo hoo hoo hoo.